لوازم جانبی (Accesories)
1- اتصالات در قاب های سبک فولادی (.L.S.F) به چه شکلی هستند؟

     تمامی اتصالات در سیستم قاب سبک فولادی (L.S.F) بصورت خشک و با استفاده از پیچ های خودکار می باشد. در موقعیت های حساس تر از قبیل اتصالات دیوارها به یکدیگر یا اتصالات خرپاها به دیوار و از این قبیل موقعیت هایی که نیاز به اتصال قوی تری دارند از پیچ های بوکسی استفاده می شود. اتصالات سازه به فونداسیون توسط بولت و Hold On انجام گرفته و جهت اتصالات میان طبقاتی و سقف نهایی از بولت های مخصوص استفاده می شود.

Back to top
2- نحوه نصب اجسام بر روی دیوار های داخلی قاب های سبک فولادی (.L.S.F) چگونه است؟

      نصب کلیه ی وسایل اعم از کابینت ها، قاب عکس و . . . بر روی دیوارهای داخلی با استفاده از پیچ های مخصوص صورت میگیرد که در فیلم آموزشی نازک کاری .L.S.F به خوبی نمایش داده شده است.

Back to top
3 - قوطی زیر کار کلید و پریزها چگونه در محل خود ثابت می شوند که پس از نصب لق نگردند؟

      در قاب های سبک فولادی (.L.S.F) پشت هر کدام از این قوطی ها یک رانر بصورت افقی تعبیه می شود و قوطی توسط پیچ به آن رانر محکم می گردد.

Back to top
4 - برای مکان هایی مانند آشپزخانه که پس از اتمام کار کابینت نصب می گردد و یا محل نصب پرده که آن هم به سلیقه صاحب خانه و پس از فینیشینگ اجراء می شود جه تمهیداتی قابل پیش بینی است؟

      جهت این قبیل مکان ها در قاب های سبک فولادی (.L.S.F) یک ورق گسترده مثلاً به عرض 20 تا 30 سانتیمتر پیچ می شود، که پس از نصب پوشش و در زمان نصب اقلامی مانند کابینت یا پرده امکان پیچ شدن آن ها در محل دلخواه ممکن باشد و محل پیچ فقط محدود به مکان استاد ها یا رانرهای زیر آن نباشد.

Back to top
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -