تأسیسات و عایق ها
1- تأسیسات در قاب های سبک فولادی (.L.S.F) چگونه اجرا میشوند؟

      محل اجرای تأسیسات در قاب های سبک فولادی (.L.S.F) طبق نقشه های تأسیساتی از پیش تهیه شده تعیین، و در هنگام تولید سازه دستگاه به طور اتوماتیک طبق نقشه های تأسیساتی، محل عبور لوله های آب و برق را با ارتفاع های تعیین شده در طراحی مشخص میکند و همزمان با اجرای دیوارها تأسیسات در داخل دیوار تعبیه و اجرا میشود که در فیلم آموزشی اجرای نازک کاری دیوارها به خوبی توضیح داده شده است.

TasisatAndAyegh

Back to top
2- برای عایق بندی میان دیوار در قاب های سبک فولادی (.L.S.F)از چه نوع مصالحی استفاده می شود؟

      عایق های متنوع در بازار موجود می باشند که می توان به پلی استایرن، پشم شیشه، پشم سنگ، XPS ، فوم های پاششی و پرکننده، بتن های سبک و . . . اشاره کرد.

Back to top
3- وضعیت آکوستیک (عایق صدا) در ساختمان های با قاب های سبک فولادی (.L.S.F)چگونه است؟

      عایق صوتی در قاب های سبک فولادی (.L.S.F) از افزودن تخته های گچی یا ورق های سیمانی در دو طرف عایق حرارتی (پشم شیشه یا پشم سنگ) تأمین می شود.

Back to top
4- آیا ساختمان هایی که با قاب های سبک فولادی (.L.S.F) ساخته می شوند در برابر سرما، گرما و رطوبت عایق می باشند؟

      در ساختمان های ساخته شده با قاب های سبک فولادی (.L.S.F)، فضای میان دیوار که 9 سانتیمتر می باشد توسط عایق های مختلف با دانسیته مختلف با توجه به محل دیوار و استفاده آن پر می گردند که ساختمان را به طور کامل در برابر عوامل جوی عایق می نمایند.

Back to top
5- قوطی زیر کار کلید و پریزها چگونه در محل خود ثابت می شوند که پس از نصب لق نگردند؟

      در قاب های سبک فولادی (.L.S.F) پشت هر کدام از این قوطی ها یک رانر بصورت افقی تعبیه می شود و قوطی توسط پیچ به آن رانر محکم می گردد.

Back to top
6- برای مکان هایی مانند آشپزخانه که پس از اتمام کار کابینت نصب می گردد و یا محل نصب پرده که آن هم به سلیقه صاحب خانه و پس از فینیشینگ اجراء می شود جه تمهیداتی قابل پیش بینی است؟

      جهت این قبیل مکان ها در قاب های سبک فولادی (.L.S.F) یک ورق گسترده مثلاً به عرض 20 تا 30 سانتیمتر پیچ می شود، که پس از نصب پوشش و در زمان نصب اقلامی مانند کابینت یا پرده امکان پیچ شدن آن ها در محل دلخواه ممکن باشد و محل پیچ فقط محدود به مکان استاد ها یا رانرهای زیر آن نباشد.

Back to top
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -