تولید کننده سازه های lsf : روزگاری راه‌های کسب اطلاع و یا استعلام کارگزاران یک کسب و کار خاص بسیار معدود و دشوار بود! در همین رابطه مراجعه حضوری به محل کسب کاندیدهای انجام یک کار، برقراری تماس تلفنی و دریافت مشاوره از آن‌ها، پرسش و جو از اطرافیان در خصوص فرد یا مجموعه‌ای کننده کار، جستجو در جراید و تبلیغات و همچنین آزمون و خطا از جمله روش‌هایی بودند که بواسطه آن‌ها می توانستیم یک گزینه خوب (مثلاً مجری امور تأسیساتی، یک مکانیک چیره دست، نوعی ماده اولیه، فردی مسلط به کامپیوتر و زبان انگلیسی و ... ) را بیابیم .


این در حالیست که امروزه، با وجود استفاده کم و بیش از این روش‌ها، این اینترنت و جستجو در موتورهای جستجوگر یا شبکه‌های اجتماعیست که گوی سبقت را از دیگر راه‌های موجود ربوده و به روشی پربازده و کم دردسر با امکان بررسی دایره وسیعی از گزینه‌ها تبدیل شده است .


در همین رابطه چنانچه در حال مطالعه این مطلب هستید، بدین معناست که در پی یافتن یک تولید کننده سازه های lsf به این صفحه هدایت شده‌اید. با توجه به این توضیحات قصد داریم تا در ادامه به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان مطرح ساختمان پیش سازه و سازه‌های LSF در کشور، در ادامه در خصوص مجموعه «رسید استاد» مطالب مختصر و مفیدی را تقدیم حضورتان کنیم .

درباره تولید سازه lsf


زمانی که به آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن ایران نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در جمعیت کشور در سال 1335 قریب به 19 میلیون نفر بوده، 30 سال بعد در سال 1365 به نزدیک 50 میلیون نفر رسیده و در سال 1395 ، 3 دهه پس از آن نیز به عنوان آخرین دوره سرشماری این عدد کمی کم‌تر از 80 میلیون نفر است .


همانطور که می‌توان مشاهده کرد، جمعیت ایران در طی این 60 سالی که آمار آن در دسترس است نزدیک به 60 میلیون نفر زیاد شده است، بدیهیست که این جمعیت به سرپناه و خانه‌ای برای زندگی نیاز دارند . این در حالیست که اگر عواملی نظیر گرانی و تورم را در کنار جمعیت جوان امروزمان بگذاریم، خواهیم دید که نیازمند استفاده از روش‌های سریع و زودبازده اما با کیفیت، ارزان، دارای تنوع بالا ، دارای دانش بومی و برپایه مواد و مصالح موجود در کشور هستیم که وجود چنین عواملی کار تولید کننده سازه های lsf را به خوبی توجیه کرده و اهمیت آن را بیان می‌کند .


اگرچه در مواردی این محصولات را مناسب استفاده در هر قالب و کاربردی می‌دانند، اما حقیقتی که از زبان این تولید کننده سازه های lsf می‌شنوید به این شرح است که سازه‌های مورد نظر مناسب ساخت سازه‌های کم ارتفاع بوده و نمی‌توان روی طبقات زیاد آن حساب باز کرد، در نتیجه اگر برای احداث یک واحد تجاری کوچک یا دفتر کار، ساختمانی آموزشی یا ورزشی، نیم طبقه‌ای داخل یک بنا یا اضافه اشکوب (اضافه کردن طبقه) به روش یا واسطه‌ای نیاز دارید، ساختمان‌های LSF گزینه‌های مطلوبی به حساب می‌آیند . ناگفته نماند که این روش برای انبوه سازی و ساخت ویلا یا خانه‌های یک یا دو طبقه در تعداد زیاد بسیار کاربردی، مناسب و پربازده است .

 

مزایای استفاده از سازه‌های LSF


سازه‌های LSF در حقیقت ساختاری برپایه فولادهای سرد نورد شده می‌باشند که با کمک پیچ و مهره به هم متصل شده و ساختار استواری را روی زمینی پایه‌ریزی شده به وجود می‌آورند .
ال اس اف‌ها محصولاتی سبک هستند، در نتیجه به دلیل تأثیرپذیری کمتر از نیروهای وارده به آن‌ها در برابر زلزله - به عنوان یکی از تهدیدات همیشگی جان انسان در کشوری مانند ایران - از مقاومت زیادب برخوردارند . با توجه به سادگی ساختار این محصولات، نیروی زیادی برای برپایی سازه‌های LSF نیاز نیست، این در حالیست که این ابنیه به صورت ساختمان پیش ساخته در سایت نصب حاضر شده که این امر به کاهش زمان ساخت و ساز نیز می‌انجامد .


توجه به همین اصل ساده سبب می‌شود تا به این نکته پی ببریم که طی چند ماه این ساختمان از نقشه به واقعیت تبدیل شده و در کنار عدم گرفتاری به خواب سرمایه یا پرداخت دستمزدهای زیاد، کارفرما با مشکلی به نام تورم و گران شدن مصالح و مواد مختلف نیز دست به گریبان نمی‌شود .

از دیگر مزایای استفاده از این محصول می‌توان به مقاومت بالای هر قطعه نسبت به وزن آن، مقاومت بالا در برابر تهدیدات محیطی از جمله زنگ زدگی، امکان بازیافت قطعات و مصالح و همچنین مقاومت در برابر آتش‌سوزی اشاره کرد .


در نهایت گفتنیست که برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز محصولات و خدمات رسیس استاد با ما تماس حاصل فرمایید!

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -