شاید تا چند سال پیش شنیدن نام ساختمان پیش ساخته دائمی برای ما کاملاً تعجب آور بود ولی در حال حاضر می دانیم که امکان استفاده از آن ها برای ساخت منازل مسکونی نیز وجود دارد . این ساختمان ها با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در ساخت و اجرایی شدن این قابلیت را به سازندگان داده اند تا بتوانند آن ها را در حداقل زمان ممکن و با بالاترین کیفیت چه از نظر استحکام و چه از نظر طول عمر مواد به کار رفته در بنا ایجاد کنند و با هزینه ای به مراتب پایین تر نسبت به ساختمان های معمولی که با فولاد و بتن یا ترکیبی از آن ها ساخته می شوند آن ها را در اختیار مصرف کنندگان شان قرار دهند . از آنجایی که این ساختمان ها در محیط کارخانه تهیه می شوند محدودیت های سایر بناها را برای ساخت ندارند . شما اگر بخواهید در فصل زمستان و یا تابستان ساختمان بسازید ، برودت یا گرمی هوا این اجازه را به شما نمی دهد تا به صورت پیوسته مراحل ساختمان سازی را پی بگیرید ، ولی از آنجایی که ساختمان پیش ساخته به صورت قطعات جدا در محیط کارخانه و زیر سقف سوله ها ساخته می شوند محدودیتی در این زمینه ندارند و شما می توانید در هر فصل از سال که بخواهید آن ها را سفارش داده و در مدت زمان کمتری نسبت به سازه های کنونی آن ها را تحویل بگیرید .

ساختمان پیش ساخته دائمی و کاربردهای تجاری و مسکونی

شاید با شنیدن نام ساختمان های پیش ساخته توجه شما به کانکس های موجود در کنار پروژه های ساختمانی و یا دکه های روزنامه فروشی جلب شود اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که این تصور کاملاً اشتباه است چرا که کاربرد آن ها در حال حاضر کاملاً متفاوت از گذشته می باشد . در حال حاضر شرکت های سازنده با توجه به نیازهای گوناگون افراد سعی کردند تا در این زمینه خلاقیت به خرج دهند و نوعی از این ساختمان ها را تهیه کنند که افراد بتوانند مانند یک منزل مسکونی ده سال از عمر خود را با راحتی و بدون محدودیت سازه های گذشته در آن سپری کنند . هم اکنون آن ها را به صورت ثابت و قابل حمل می سازند تا افراد بتوانند با توجه به نیازهای خود آن ها را استفاده کنند . اگر شما در محل زندگی می کنید که می خواهید کسب و کاری تازه را راه بیندازید یا به دلیل شرایط محیطی امکان ایجاد ساختمان در آن نقطه وجود ندارد می توانید با خرید یک ساختمان پیش ساخته دائمی صرفه جویی قابل توجه در هزینه های محل استقرار خود را انجام دهید . این ویژگی مخصوصا برای کسانی که در نواحی دورافتاده زندگی می کنند و حتی کسانی که در حاشیه شهر ها اقدام به ایجاد کارخانه تولیدی می کنند می تواند مفید باشد .

خانه پیش ساخته دائمی و محدودیت در طراحی و ساخت

سازه های بتنی و فولادی که هم اکنون در دسترس ما قرار دارند ، دارای محدودیت های زیادی برای تغییر شکل و یا نو سازی هستند ، در حالی که ساختمان پیش ساخته دائمی گزینه های زیادی را برای تغییر در نمای ساختمان و یا طراحی داخلی در اختیار مشتری قرار می دهد . چرا که به دلیل نحوه ساخت ویژه آن ها به راحتی می توانید هم در مرحله تولید و هم در مرحله استقرار ساختمان و یا بعد از آن با مشورت با کارشناسان مربوطه نه تنها نما بلکه حتی ریزترین جزئیات آن را نیز تغییر دهید بعلاوه اگر نمونه های قابل حمل آن ها را خریداری کنید ، میتوانید آن ها را به هر مکان که مایل باشید انتقال دهید ، در صورتی که دیگر سازه ها هزگز این امکان برای آن ها متصور نمی باشد .

مزیت های ساختمان های پیش ساخته دائمی برای خرید

با توجه به اینکه آن ها در محیط های کاملاً استاندارد و بر طبق اصول ساختمان سازی ایجاد می شوند در مراحل نصب و اجرا نیازی به بازرسی های شدید و سخت گیریها به این منظور ندارند ، به همین خاطر می‌توانید با اطمینان کافی نسبت به کیفیت آن ها نسبت به خرید اقدام کنید . در حالی که اگر بخواهید ساختمان نوساز را خریداری کنید به دلیل مشخص نبودن کیفیت مصالح به کار رفته و عدم اطمینان به گواهی صادره رعایت استانداردهای ساختمان ممکن است بعد از خرید با ما مشکلاتی همچون ایجاد ترک در دیوار ها و یا ترکیدگی لوله ها مواجه شوید .

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -