تصاویر ابزاری ساده اما پر استفاده در انتقال مفاهیم مختلف هستند . بارها و بارها گفته شده است و به کرّات شنیده ایم که که یک عکس به اندازه یک کتاب می تواند صحبت کند ؛ تصویری که برشی مقطعی از زمان بوده و با ثبت لحظه ای خاص ، آن را جاودانه کرده است . از زمان پیدایش دوربین های عکاسی تا قریب به دو دهه پیش که دوربین های نگاتیوی نبض بازار این محصول را در دست داشتند ، بواسطه تعداد عکس محدودی که با این تجهیزات می گرفتند ، هر عکس دارای هویتی منحصر بفرد بوده و علاوه بر داشتن فضایی خاص و داستانی مخصوص به خود ، ماندگاری و جذابیت بیشتری نیز برای کاربران خود داشته است .

در حالی که این تصاویر ما را به یاد عکس های کودکی خود در جمع خانواده می اندازد ، عده فراوانی نیز بودند که نه تنها از سر ذوق و علاقه ، بلکه از روی وظیفه و آینده نگری به ثبت لحظات و وقایع می پرداختند . این روند که با پیدایش دوربین های دیجیتالی در مسیر دیگری قرار گرفت ، اینک پروسه "ظهور تصویر" را نداشته و با سرعتی مثال زدنی می توانست در لحظه ده ها تصویر را ثبت و ضبط نماید . این سخت افزارهای پرکاربرد که جای خود را در دل گوشی های هوشمند نیز یافته بودند ، در لباس دوربینی همراه همواره در کنار انسان ها بوده و جزء لاینفکی از زندگی آن ها شده اند . با توجه به این تغییرات ، تصاویر دیگر به عکس های خانوادگی و طبیعت محدود نشده و با ورود به عرصه های دیگر از جمله صنعت و عمران ( مثلاً عکس خانه پیش ساخته ) ، بار القا و انتقال مفاهیم دیگری را نیز به دوش می کشند .

عکس خانه پیش ساخته به عنوان تصویری از یک سازه پر کاربرد امروزی ، از یک سو سبب می شود تا متقاضیان خرید و نصب ساختمان پیش ساخته ذهنیتی روشن و بی غرض از سازه ای که قصد اسکان یا اشتغال در آن دارند را بدست آورند و از سویی دیگر بتوانند از نمونه های مدرن و غیر بومی آن الهام گیرند . عکس خانه پیش ساخته با توجه به فیلتر هایی که در جستجوی خود فعّال می کنیم قادر است تا خانه هایی با ابعاد مختلف ، اجناس گوناگون ، کاربرد های متفاوت ، ظواهری متنوع و جزئیاتی جذاب به ما نشان داده و تمایل سفارش یکی از این سازه های مستحکم ، سبک و ارزان را در ما برانگیزد .

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -