کاتالوگ ال اس اف : هریک از حواس پنجگانه ما برای درک پدیده‌های مختلف از مسیرهای گوناگون به وجود آمده‌اند، به طوری که همه آن‌ها پوشش دهنده دیگری بوده و در عین حال هیچ‌یک به تنهایی نمی‌تواند همه ویژگی‌های یک پدیده با آثار فیزیکی را بیان کنند .


به عنوان مثال فرض کنید در حال صحبت پیرامون خیسی یک قطره آب هستیم! در همین رابطه چنانچه ده‌ها کتاب و مقاله در خصوص خیسی و ماهیت آن خوانده، ساعت‌ها و به طرق مختلف به تماشای آب بنشینیم، ساعت‌ها آن را بو کنیم، به نوای آن گوش داده و حتی اگر یک قطره از آن را بچشیم، هیچگاه نمی‌توانیم به اندازه لمس آن به مفهوم لغت خیسی پی ببریم .


از این روست که می‌گوییم این حواس برای درک و شناخت بهتر یک اثر کمک کرده و در مواردی هیچکدام قادر به پر کردن جای دیگری نیستند !
با ورود به مبحث ساختمان‌های پیش ساخته باید بگوییم که این محصولات نیز تنها به کمک یک حس به قابل شناخت نبوده و همانطور که باید دیواره‌های آن را لمس کنیم و بوی درون آن را استشمام کنیم ، نیازمندیم تا میزان صدای عبور کرده از دیواره‌های آن را نیز بسنجیم ! این در حالیست که هیچ‌یک از این حواس به اندازه چشم و قدرت بینایی کاربرد ندارند؛ چرا که چشم به عنوان دریچه قلب و مهمترین منبع تغذیه ذهن، ارتباط بهتری با یک حجم بصری برقرار کرده و بدین ترتیب در تشخیص ویژگی‌های آن از دیگر حس‌ها تواناتر است .
همه این توضیحات داده شد تا به اینجا برسیم که برای ارزیابی یک ساختمان پیش ساخته ، مشاهده آن از اهمیت و کاربرد زیادی برخوردار است .


کاتالوگ ال اس اف


فرض کنید در پی سفارش ساخت یک بنای پیش ساخته هستید. در همین ارتباط چنانچه بخواهید نمونه کارهای مجموعه مورد نظر خود را ببینید، نیازمند داشتن سفری چند روزه و به اقصی نقاط ایران بوده و بدیت ترتیب روش پربازده و سودمندی را انتخاب نکرده‌اید! این در حالیست که با داشتن آلبومی دقیق با جزئی‌ترین اطلاعات این محصولات، حداقل شکل کلی آن را پسندیده و سپس به منظور مشاهده محصول ثابت قدم می‌شوید .
کاتالوگ‌ها به عنوان آلبوم‌های تصاویر صنعتی، واسطه‌هایی هستند که تصویر محصولات مختلف را با شاخص‌ترین ویژگی‌های آن در بر داشته و این فرصت را به بینندگان می دهند تا در زمانی حداقلی، محصولاتی پر تعداد را با جزئیات دیده و با یکدیگر مقایسه کنند .
کاتالوگ‌ها باید به اندازه‌ای کوچک و سبک باشند تا حوصله مخاطب را سر نبرده و باید به قدری کامل باشند تا به همه زوایای امر بپردازند، در نتیجه در طراحی و تولید این محصولات جایی برای سخنان غیرضروری وجود ندارد .

 

کاتالوگ رسیس استاد


در همین ارتباط کاتالوگ ال اس اف مجموعه رسیس استاد با بررسی نکات مهم در این حرفه، همه سعی خود را کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعاتی کاربردی را به سمع و نظر شما برساند . در همین رابطه کاتالوگ ال اس اف مجموعه روبرو علاوه بر مقدمه‌ای در خصوص تاریخچه ، رزومه و اهداف مجموعه رسیس استاد ، حاوی کاربردها و مزایای  تولید سازه lsf ، برخی آمارهای کاربردی و مستند به ویژه در مقایسه با سازه‌های سنتی ساز ، تصاویری از نمونه‌های قابل اجرا و ابنیه ساخته شده تاکنون، معرفی خط تولید این مجموعه به همراه خروجی آن و شاخص‌ترین مصالح استفاده شده در این سازه ها و مزایای نسبی آن‌ها را در بر دارد .


مطالعه این کاتالوگ که به واسطه لینک زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد سبب می‌شود تا علاوه بر کسب اطلاعاتی مفید و خلاصه شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تصاویر ساختمان‌های ساخته شده تا این لحظه توسط رسیس استاد را مشاهده کرده و بدین ترتیب در تصمیم‌گیری خود بهتر عمل کنید .


در نهایت لازم به ذکر است که کاتالوگ ال اس اف به دلیل محدودیت‌هایی که دارد تنها نمایانگر گوشه‌ای از پروژه‌های پرتعداد ماست؛ پس چنانچه مایل به مشاهده محصولات بیشتری هستید می‌توانید در بخش گالری کلکسیونی از ساختمان‌های پیش ساخته در سراسر کشور را دیده و با ویژگی‌های هریک که ممکن است مناسب شما نیز باشد آشنا شوید .
چنانچه نیازمند اخذ مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتری هستید، بنده و همکارانم در رسیس استاد آماده پاسخگویی به شما بوده و در این راه به سوالات شما در خصوص سازه‌های lsf با کمال میل پاسخ می‌دهیم!

برای مشاهده کاتالوگ شرکت رسیس استاد کلیک کنید!

 

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -