1 - دیوارها در سیستم قاب سبک فولادی (L.S.F.) چگونه می باشد؟
به دلیل باربر بودن بیشتر دیوارهای قاب های سبک فولادی (L.S.F.)، تمامی دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان اجرا می شوند و سپس بعد از تعیین موارد استفاده آنها توسط پوشش های مناسب از قبیل گچ برگ، صفحات سیمانی و . . . پوشیده می شوند، که در فیلم آموزشی اجرای نازک کاری دیوارها بصورت مفصل توضیح داده شده است.
2- جهت پوشش نهایی سقف های شیبدار در سیستم قاب سبک فولادی (L.S.F.) از چه مصالحی استفاده می شود؟
پوشش نهایی سقف های شیبدار می تواند از مصالح مختلفی مانند آندوویلا، آندولین، ورق های گالوانیزه رنگی، سفال، شینگل، دکرا و . . . تأمین گردد.
3- جهت پوشش دیوارهای داخلی ساختمان در سیستم قاب سبک فولادی (L.S.F.) از چه مصالحی استفاده می شود؟
برای پوشش دیوارهای داخلی شامل فضاهای اتاق خواب و پذیرایی و فضاهایی که در معرض رطوبت قرار نمی گیرند از گچ برگ و برای فضاهایی که در معرض رطوبت قرار می گیرند مثل سرویس ها، آشپزخانه و . . . از پانل های سیمانی (فایبر سمنت) استفاده می شود. جهت پوشش داخلی سقف ها نیز از گچ برگ استفاده می شود.
ساختمان پیش ساخته
4- جهت پوشش نهایی سقف های تخت در سازه سبک فولادی L.S.F. از چه مصالحی استفاده می شود؟
پوشش بیرونی سقف آخر در صورتی که سقف تخت اجرا شود، باز هم با توجه به باربری مورد نظر و ابعاد و اندازه دهانه های آن تعیین می گردد. در صورت لزوم به اجرای سقف سنگین از سیستم "تر" یا عرشه فولادی و ترجیحا فوم بتن استفاده می شود و در صورتی که قابلیت اجرا توسط سیستم خشک وجود داشته باشد از فایبر سمنت (تخته سیمانی تقویت شده توسط الیاف) با ضخامت های مختلف استفاده می شود.
5- جهت پوشش نمای خارجی ساختمان در سازه سبک فولادی L.S.F از چه مصالحی استفاده می شود؟
جهت پوشش نمای خارجی ساختمان می توان از مصالح بسیار متنوعی استفاده کرد از فبیل سمنت برد ساده که همانند سطح سیمانی می شود و یا سمنت بردهای طرح داربا تنوع زیادی از طرح و یا سایدینگ های P.V.C، آجر نما، WPC، ترموود و . . . استفاده کرد.

Save

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -