خانه پیش ساخته در ایران : در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در حپرد خانه پیش ساخته در ایران پرداخته می شود و اینکه به چه خانه هایی خانه های پیش ساخته در ایران گفته می شود .
همان گونه که پیش از این مطرح شد خانه پیش ساخته در ایران به علت دارا بودن ویژگی های بسیاری مورد استقبال همگان واقع می شود ، خانه های پیش ساخته علاوه بر دارا بودن معماری جذاب و زیبا دارای امنیت بسیار زیادی می باشد به گونه ای که بسیاری افراد استفاده از خانه های پیش ساخته را در اولویت خود قرار میدهند .

خانه پیش ساخته در ایران

از جمله ویژگی های این خانه های پیش ساخته می توان به فضای زندگی آرام و راحت ، تولید و ساخت سریع آنها و همچنین قیمت مناسب انها اشاره نمود .

و اما تجهیزات و وسایل به کار رفته در خانه پیش ساخته می بایست دارای استانداردهای لازم بوده و این اطمینان را برای مشتریان محترم خود فراهم نماید که خانه پیش ساخته دارای امنیت و استانداردهای لازم جهت سکونت می باشد که رسیس استاد این اطمینان را برای تمام مشتریان محترم خود فراهم می نماید که تمام سازه های به کار رفته در ساختمان پیش ساخته رسیس دارای استانداردهای لازم از مراجع ذی صلاح می باشد .
خانه پیش ساخته دارای چه برتری هایی می باشد ؟
همان گونه که پیش از این مطرح شد خانه پیش ساخته به خانه هایی گفته می شود که دارای در محیط اولیه ابتدا ساخته شده و در محیط دیگری مونتاژ و سرهم می شود ، آلیاژهای به کار رفته در خانه پیش ساخته از جنس چوب و یا پلاستیک و آلیاژهای سبک می باشد که همگی دارای استحکامات بیشتری نیز هستند به گونه ای که امروزه تعداد متقاضیان استفاده از این روش خانه روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود .
تاریخچه ساخت خانه پیش ساخته از قرن ۱۸ میلادی آغاز شد در آن هنگام که جنگ جهانی دوم ده ساله پایان یافت و نیاز به ساخت مسکن و سازه ها به اوج خود رسید و امروزه افراد در بیشتر کشورهای توسعه یافته خواهان استفاده از این نوع خانه و سازه هستند که از جمله علت های آن علاوه بر قیمت پایین و سرعت اجرا و ساخت این خانه ها می توان به قابلیت جابه جایی و عایق بندی بسیار مطلوب آن در برابر سرما و گرما اشاره نمود .
و از جمله مواردی که در ساخت خانه پیش ساخته می بایست لحاظ نمود ابعاد و شکل و شمایل و مصالح و ابزاری است که با آنها خانه ساخته شده است .
ذکر یک نکته در این قسمت بسیار حائز اهمیت میباشد که در صورت استفاده از مصالح استاندارد و متریال با کیفیت در ساخت این خانه ها ، خانه پیش ساخته دارای مقاومت دو برابری نسبت به خانه های ساخته شده به روش سنتی می باشد .
در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد خانه پیش ساخته در ایران هستید می توانید با کارشناسان رسیس استاد تماس حاصل نمایید .

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -