خرید ویلای پیش ساخته خوب دارای فواید گوناگونیست که با شرایط افراد مختلف قابلیت انطباق دارند ؛ به اینصورت که در محیط هایی که افراد دارای باغ و زمین می باشند ، با جایگزینی ویلاهای پیش ساخته به جای سازه های سنتی ساز می توان در هزینه های گزاف امروزی و استفاده بهینه از زمینی که مدت ها در انتظار مصالح و کارگر بوده اند ، صرفه جویی کرد . امروزه ویلاهای پیش ساخته در سطح جهان و ایران به عنوان بنایی مقرون به صرفه یاد می شود که با توجه به مواد استفاده شده ارزان در ساخت آن و استحکام در برابر زلزله ، جایگزینی خوب برای انواع ابنیه سنتی می باشند . فضای داخلی این نوع ویلا ها بر اساس محیط داخلی خانه های ایرانی طراحی می شوند ، به گونه ای تمام امکانات اولیه‌ی یک ویلا از جمله حمام ، دستشویی ، آشپزخانه ، کمد دیواری و ... در این ویلاها وجود داشته و حتی می توان در برخی از این سازه ها سونا و جکوزی هم تعبیه کرد . برای اضافه کردن دیگر امکانات نیز کافیست تا خریدار بخش های مورد نظر خود را به سازنده محصول سفارش داده و خروجی آن را تا کمتر از دو ماه بعد ببیند .

ساختمان پیش ساخته عمدتاً از سازه سبک یا سازه LSF ساخته می شوند . البته انواع دیگری از این ویلا ها نیز وجود دارند که به عنوان مثال خرید ویلای پیش ساخته خوب چوبی ، ویلاهای پیش ساخته با جنس ورق های فولادی و عایق پلی اورتان برای جلوگیری از هدر رفت انرژی که به ساندویچ پانل مشهور بوده و یا ویلاهایی با پروفیل های آهنی و با ورق های گالوانیزه که به کانکس ویلایی معروف هستند می توان اشاره کرد . تفاوت دیگر این مدل از سازه های فلزی این است که می توان آنها را به هر مکان و شهری انتقال داد .

از دیگر فواید آنها تحویل سریع این محصول بعد از سفارش تولیدش می باشد . برای مثال خرید ویلای پیش ساخته خوب50 متری ، کمتر از یک ماه نیم برای ساخت و یک الی دو روز برای نصب زمان می برد . در ساخت ویلاهای LSF طبق سلیقه مشتری طرح اولیه ویلا به صورت فلت ، دوبلکس ، تریبلکس یا آپارتمانی تهیه شده و بعد از آن اسکلت سازه با مصالح همخوان با محیط نصب طراحی می گردد .

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -