قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری :در این قسمت از مقاله به بررسی جامع و کامل در مورد قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری پرداخته می شود و اینکه چه نکاتی را در قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری می بایست در نظر گرفت ؟
خانه پیش ساخته ۸۰ متری برای خانواده های ۴ تا ۶ نفری مناسب می باشند، در این ساختمان ها از دو اتاق خواب با فضای بزرگ استفاده شده که افراد جهت استراحت به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند که به جای استفاده از ساختمان سازی می توان از این ساختمان های پیش ساخته استفاده نمود که میتوان آنها را در باغ ها و یا ملک های شخصی قرار داد .
امکانات موجود در خانه پیش ساخته ۸۰ متری عبارتند از :
۱) دو اتاق خواب .
۲) دو کمد دیواری .
۳) آشپزخانه به همراه کابینت ، گاز صفحه ای ، هود ، سینک .
۴) میز ناهار خوری .
۵) سرویس بهداشتی .
۶) حمام بزرگ .
۷) سالن پذیرایی بزرگ .
۸) به همراه لوسترهای بزرگ
لازم به ذکر است که لوله کشی در این ساختمان پیش ساخته به صورت کاملا توکار جهت جلوگیری از نفوذ سرما و گرما تعبیه شده است ،
در محیط داخلی ساختمان پیش ساخته از یک عایق ۴ سانتیمتری پلی استایرن به همراه یک لایه یک سانتی متری فوم جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی استفاده گردیده است .
درب ورودی در ساختمان پیش ساخته از نوع ضد سرقت می باشد که علاوه بر محافظت ساختمان در برابر سرقت زیبایی خاصی را برای خانه پیش ساخته به همراه دارد .
پنجره ها در ساختمان پیش ساخته ۸۰ متری از جنس دوجداره پی وی سی بوده که علاوه بر جلوگیری از صوت بیرون از منزل ، نور مناسبی را برای منزل فراهم می نماید و پنجره های رو به باغ به صورت قدی در نظر گرفته می شود تا دید بسیار جذاب تری را جهت مشاهده فضای باغ برای بیننده فراهم نماید .
ارتفاع سقف در ساختمان پیش ساخته بسیار بلند می باشد و لوستر های بسیار زیبایی را می توان در آنها نصب نمود و سیستم برقی نیز به صورت توکار در ساختمان پیش ساخته قرار میگیرد و با جعبه فیوز تحت کنترل قرار میگیرد و برای تلفن و آنتن نیز پریز جداگانه تعبیه می شود و کابل کشی هایی نیز برای نصب کولر گازی داخل آنها تعبیه می شود .
این ساختمان پیش ساخته برای افراد بیشتر از ۴ نفر مناسب می باشد و فضای بزرگ ان در پذیرایی این ساختمان سبب مشاهده لذت بخش از تلویزیون و همچنین دورهمی های جذاب تر خواهد بود .
قیمت ساختمان پیش ساخته ۸۰ متری :
قیمت ساختمان پیش ساخته بر اساس متر مربع می باشد و با توجه به امکانات و نوع مصالح مصرفی از متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان می تواند متفاوت باشد .
چنانچه نیازمند اخذ مشاوره در مورد قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری هستید می توانید با کارشناسان رسیس استاد تماس حاصل نمایید .

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -