خانه پیش ساخته اطراف تهران : چندی پیش در یکی از روزنامه های پر تیراژ کشور ، در مورد پیامدهای نامطلوب متمرکز شدن امکانات در پایتخت مطلبی می خواندم که به اسکان بسیاری از افرادی که در این شهر فعالیتی اقتصادی داشته اما به هر دلیلی در شهرها و نواحی اطراف آن زندگی می کنند پرداخته بود .


با گذر از این مطلب که هدف از انتشار مقاله مورد نظر نقد سیاست های منتهی به رشد اختاپوسی تهران و عدم رسیدگی به وضعیت معیشتی اقشاری بود که در کانکس هایی نامناسب برای اسکان دائمی زندگی می کردند ، بنده به این فکر فرو رفتم که با وجود اینکه نمی توان شرایط فعلی را در کوتاه مدت به کلی تغییر داد ، اما می توان با ساخت و عرضه ساختمان های پیش ساخته مناسب زندگی افراد ، محیطی امن ، زیبا و پر آرامش تری را برای ایشان به وجود آورد .

 

اسکان درخانه های پیش ساخته


در همین رابطه با فکر کردن به ساختار یک خانه مدولار ، به این فکر افتادم که می توان با معرفی بیشتر ساختمان های پیش ساخته ، زمینه سوء استفاده برخی افرادی که به صورت غیر تخصصی در این حوزه فعالیت کرده را گرفته و بجای عرضه کانتینری که اصلاً کاربرد دیگری دارد ، محصولی با بازدهی بیشتری را به ایشان معرفی کرد .


در وهله اول باید بر روی این مطلب تأکید کرد که ساخت یک ساختمان پیش ساخته به معنای اسکان در خانه ای ارزان قیمت با هزینه ای اندک نیست . گاهی برخی از سازه های مذکور آنچنان از نظر ساختاری پیچیده و خاص هستند که ممکن است قیمتی بالاتر از ساختمانی با متراژ مشابه و سنتی ساز داشته باشند .


با این تفاصیل طبیعیست که چنانچه فردی قصد یا توانایی خرید خانه ای داشته باشد ، ترجیح می دهد که با صرف همان پول محلی را در قلب شهر خریداری نماید نه کیلومترها بیرون آن ، اما نکته ای که به آن توجه نمی شود قیمت خود زمین می باشد .
طبعاً زمانی که از زمین ارزان قیمتی برای بنای ساختمان مورد نظرتان استفاده می کنید ، هزینه ها به طرز چشمگیری کاهش یافته و بدین ترتیب می توان با بودجه ای کمتر نیز صاحب خانه شد .


ویژگی های خانه پیش ساخته اطراف تهران


یک ساختمان پیش ساخته که قرار است به عنوان مأمنی برای سکنی گزیدن یک خانواده مورد استفاده قرار گیرد ، در حداقل امکانات خود مستلزم داشتن یک آشپزخانه ، سرویس بهداشتی شامل حمام و توالت ، نشیمن و حداقل یک اتاق خواب می باشد . بدیهیست که قیمت این محصول به ویژگی های ساختاری ، محصولات استفاده شده در آن ، متراژ و افزونه هایی که با سلیقه کارفرما به ساختمان اضافه شده اند بستگی دارد .


در این رابطه مجموعه رِسیس اِستاد به عنوان یکی از سرشناس ترین مجموعه های ایرانی در حوزه ساخت سازه های ال.اس.افی ، ساندویچ پنل و ساختمان های پیش ساخته به تصدیق موتورهای جستجوگر ، با نمایش نمونه کارهای خود به مشتریان و همچنین طراحی اختصاصی خانه مد نظر ایشان ، اهداف ساخت خانه پیش ساخته اطراف تهران را محقق کرده و بدین ترتیب این افراد را صاحب خانه ای با امکانات ، ایمنی و ظاهری مطلوب برای زندگی می کند .

 

ویلای پیش ساخته در اطراف تهران


در ادامه گفتنیست که خانه پیش ساخته اطراف تهران همواره به معنای محلی برای زندگی دائمی افراد نبوده و ممکن است نقش اقامتگاهی ییلاقی ، ویلا یا خانه ای نگهبانی را ایفا کند . با چنین دیدگاهی کم نیستند شهرهایی در اطراف تهران که با داشتن آب و هوایی پاک و دلپذیر طرفداران زیادی داشته و بواسطه نزدیک بودن به تهران ، به محلی برای ساخت و ساز مردمان این شهر تبدیل شده است .


از دماوند ، مشا ، میگون ، شمشک ، آبیک و دیگر نواحی خوش آب و هوای شمال شرقی پایتخت که به صورت تک به تک به آن ها پرداخته ایم گرفته تا کردان در غرب آن ، جملگی قسمت هایی در ارتباط با این شهر هستند که پتانسیل تبدیل شدن به تفرجگاه هایی محبوب را دارند (کمااینکه هم اکنون نیز چنین است) .

حال اینکه خانه پیش ساخته اطراف تهران به عنوان عاملی که می تواند با کمترین هزینه ممکن ، در مدت زمان تقریبی یک ماهه مکانی را برای استقرار مالکین خود به وجود آورد ، گزینه مطلوبی به نظر رسیده و هم اکنون نیز می توان مصادیق فراوانی از چنین خانه هایی را در آنجا یافت .


در پایان لازم به ذکر است که شما می توانید با برقراری تماس با بخش فروش و پشتیبانی ما ، از قیمت روز سفارش مورد نظرتان مطلّع شده یا از پکیج های پیشنهادی ما اطلاع یابید .

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -