نمایندگی سازه ال اس اف : در دهه‌های اخیر، ساخت یک بنا در ایران عموماً مبتنی بر دو روش کلی بوده است که نخستین آن‌ها استفاده از تیر و ستون ‌های فلزی در قالب تیرآهن و دیگری بهره‌مندی از اسکلت‌های بتنی می‌باشد! با صرف نظر از مزایا و معایب هریک از آن‌ها، می‌توان گفت که از جهاتی این دو روش از یک سازوکار ثابت استفده می‌کنند که آن قرار گرفتن عمده بار ساختمان روی چند ستون، تیر یا دیوار حامل است .


این در حالیست که در روش‌های نوینی مانند تولید سازه lsf ، بار مرده یا وزن سازه و محتویات آن به صورت مویرگی و با عنایت به اصول استاتیک و مقاومت مصالحی بین همه اجزای ساختمان تقسیم شده و در فقدان قطعه‌‌ای شاخص و حامل بار، تک تک قطعات فولادی سبک وظیفه نگهداری چارچوب خانه را به دوش می‌کشند .
در همین رابطه قصد داریم تا در ادامه پس از آشنایی بیشتر با سازوکار این بناها، در خصوص نمایندگی سازه ال اس اف توضیحاتی را تقدیم حضورتان کنیم .


سازه LSF چیست ؟


همانطور که تا بدین جا متوجه شده‌اید، این نوع سازه‌ها ، ساختمان‌هایی با اسکلت یکپارچه فولادی و سبک هستند که در محیط کارخانه طراحی و تولید شده و قطعات آماده شده آن در محل سایت با کمک پیچ‌های سر مته‌ای ، بولت‌ها و سایر اتصالات به یکدیگر متصل می‌شوند .


این محصولات که از ورق‌های گالوانیزه با عرض 89 تا 308 و ضخامت 0.6 تا 2.5 میلی متر ساخته می‌شوند، به دلیل قرارگیری اصولی در جایگاه خود، بیشترین مقاومت در برابر لرزش (به طور مشخص زلزله) را از خود نشان می‌دهند . در سازه‌هایی با اسکلت فلزی به وفور دیده می‌شود که از اتصال ضربدری شکل تیر آهن‌ها در بخش‌های عمودی ساختمان به منظور افزایش مقاومت آن‌ها در برابر زلزله استفاده می‌شود . حال تصور کنید که تعداد این واسطه‌های مقاومتی چندین برابر شده و از سویی دیگر هم وزن تیر آهن ها به وزن فولادهای سبک و نازک‌تر برسد! همانطور که می‌توان پیش‌بینی کرد این تغییرات منجر به افزایش مقاومت خروجی خط تولید یک نمایندگی سازه ال اس اف در برابر زلزله می‌شود .


علاوه بر این می‌توان از سرعت بالای ساخت و مونتاژ این سازه‌ها، عمر زیاد، امکان جمع آوری و نصب آن‌ها در محلی دیگر در کسوت یک سازه پرتابل، صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل عایق بودن در برابر انتقال حرارت، تنوع و زیبایی در طراحی، عایق بودن در برابر صوت، هزینه کمتر در مقایسه با روش‌های سنتی‌تر، به حداقل رسیدن خطاهای انسانی بواسطه طراحی و نصب مهندسی آن‌ها و ده‌ها مزیت دیگر به عنوان نقاط قوت این روش اشاره کرد .


نمایندگی سازه ال اس اف


پس از آشنایی با مفهوم LSF اینک نوبت به معرفی یک نمایندگی سازه ال اس اف می‌رسد . می‌دانیم که LSF خلاصه شده عبارت LIGHT WEIGHT STEEL FRAME یا سازه‌های سبک وزن فولادیست، در نتیجه یک اسم عام بوده که برای معرفی یک پدیده مشخص به کار برده می‌شود . این توضیحات از این بابت داده شد که بگوییم LSF نام یک مجموعه یا برند عمرانی نبوده، فلذا نمی‌تواند نمایندگی خاصی هم داشته باشد . در تکمیل این توضیحات می‌توان گفت که عبارت نمایندگی سازه ال اس اف به همان میزان بی معنیست که به دنبال نمایندگی خودرو، مواد شوینده یا ابزارآلات (به جای نمایندگی یک برند خاص) بگردیم.


با گذر از این توضیحات چنانچه منظور از نمایندگی سازه ال اس اف پیدا کردن مرکزیست که چنین خدمات و محصولاتی را ارائه می‌دهد، می‌توان گفت که رِسیس اِستاد در کنار ده‌ها شرکت سرشناس دیگر از جمله پیشگامان این صنعت بوده و قادر است تا ساختمان پیش ساخته  مد نظر شما را طراحی، آماده و نصب نماید .


در همین رابطه وجود رزومه‌ای قدرتمند همان چیزیست که می‌توان با اتکا به آن پروژه ساخت یک بنا را به یک پیمانکار سپرد . وجود پروژه‌های متعدد توسط رِسیس اِستاد در سراسر کشور که همینک در کسوت سازه‌های مسکونی ، مجموعه‌های ورزشی و آموزشی، کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و انواع و اقسام نیم طبقه‌ها و اتاق‌هایی با کاربری گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند ، همان گواهیست که سبب می‌شود تا به اصالت و توانایی مجموعه پیش روی، تنوع محصولات و رضایت مشتریان از ما پی ببرید!

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -