ساختمان پیش ساخته در دماوند : ماهیت ویلا به عنوان سازه ای که به منظور تفرّج و بهره مندی از نما و ساختار طبیعت ساخته می شود با آب و هوای منطقه احداث آن اجین شده است . به عبارتی دیگر هرکجا که دارای آب و هوای خوبی بوده و شرایط ساخت و ساز در آن مهیا گشته است ، سلسله ساختمان و ویلاهایی را می بینیم که به منظور استراحتگاهی ییلاقی و پایگاهی برای استراحت های چند روزه به اجاره یا فروش می رسند .

در این میان ، مناطق متعددی در کشورمان وجود دارد که آب و هوای آن در کنار جلوه های بصری بی بدیل طبیعتش بی همتا بوده و نه تنها در ایران ، بلکه در جهان مشابهی ندارد ، اما به دلیل اینکه اصطلاحاً "بد مسیر" بوده و راه یابی به همه آن ها با اتومبیل های شخصی ، با همراهی خانواده و یا ادوات در دسترس و رایج امکان پذیر نمی باشد ، خیل عظیم مردم از آن ها دور افتاده و به سواحل دریای خزر هجوم برده و با گذران ایام خود در مجاورت دریا ، جنگل ، کوه و طبیعت آن ایام را سپری می کنند .

اگرچه نقدی به این گونه سفر وارد نبوده و هرکس اختیار تفریحات خود را دارد ، اما تا کی باید این مسیر حداقل 4 یا 5 ساعته را برای رسیدن به شمال بپیماییم ؟ تا کی برای سفری یک روزه باید ساعت ها در ترافیک مانده و سوخت مصرف کنیم ؟ آیا گذران ایام در شلوغی های این ناحیه به ویژه در تعطیلات عید نوروز لذت بخش است ؟ و آیا تغییر قیمت های موسمی و مناسبتی در آنجا را می پسندید ؟

بی تردید اگر مکانی نزدیکتر به پایتخت (ساختمان پیش ساخته در دماوند برای تهرانی ها) وجود داشت که آب و هوای مطبوع ، طبیعت بکر ، ویلاهای کوچک و بزرگ و سایر زیر ساخت های سفری تفریحی یا گذران آخر هفته ای لذت بخش را داشت ، عده فراوانی به جای سفرهای دور و دراز به آنجا مراجعه می کردند . این در حالیست که با اندکی تحقیق و تجسس از افراد یا مراجع مطلّع می توان شهرهای فراوانی را داخل همین استان تهران یافت که دارای طبیعتی دست نخورده و باور نکردنی اند . دماوند به عنوان سرآمد همه آن ها ، شهری با ریشه های تاریخی و بسیار قدیمی چنانکه در شاهنامه نیز به عنوان زندان ضحاک از آن یاد شده است- با آب و هوایی دلپذیر ، طبیعت سرسبز و قله ای استوار به عنوان بلندترین نقطه طبیعی کشور ، فاصله اندک با تهران و راه های دسترسی آسان و هموار گزینه ایست که می توان بیشتر روی آن تمرکز کرد . ساختمان پیش ساخته در دماوند به عنوان یکی از راه های ساخت مامنی همیشگی در این شهر از یک سو به دلیل قیمت مناسب و از سویی دیگر به دلیل انعطاف ، امکان بارگذاری و حمل و نقل در هر شرایطی می تواند گزینه مناسبی برای ساخت و ساز باشد و متقاضیان با تکیه بر این محصول کاربردی و مقاوم یعنی ساختمان پیش ساخته دارای مکانی برای استراحت و تفریح شوند .

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -