ساختمان پیش ساخته در سوادکوه

 

ساختمان پیش ساخته در سوادکوه : چنانچه قصد سفر به استان‌های شمالی کشور از مسیرهای شرقی پایتخت را داشته باشیم، پس از حدود 2 الی 3 ساعت رانندگی در مسیر فیروزکوه و عبور از گیلاوند، آبسرد و شهر فیروزکوه، از جنوب شرقی استان مازندران و در مجاورت استان سمنان وارد خطه سرسبز شمال می‌شویم .


در امتداد این مسیر، نیاز به گذشتن زمان و مسافت زیادی نیست تا بفهمیم پا به نواحی البرز مرکزی گذاشته‌ایم . با رسیدن به «بالادواب»، «البن» ، «طالع» ، «شورمست» و «پل سفید» با مناظری روبرو می‌شویم که می‌توانند با زیبایی شهرهای کوهپایه‌ای اروپا برابری کنند . چنانچه زمان مناسبی را برای این سفر انتخاب کرده باشید، خلوتی جاده‌ای چند بانده، جنگل‌های انبوده در طرفین، خانه‌های ویلایی با سقف‌هایی رنگانگ که در میان آن‌ها چشمک زده، قطاری که در کوهپایه و در پیچ و تاپ آن حرکت کرده و بوی مطبوع دودی که با نزدیکتر شدن به انتهای مسیر بیشتر هم می‌شود همه آن چیزیست که برای رسیدن به یک آرامش روحی و تسکین سریع روانمان بدان نیاز داریم .


در همین راستا چنانچه اندکی دیگر به راه خود ادامه دهیم، پیش از رسیدن به قائم‌شهر به منطقه سوادکوه می‌رسیم، منطقه‌ای بکر در عین نزدیکی به تهران که با وجود عبور سریع مسافرین ساحل دریای خزر از آن، باز هم آماده پذیرایی از مهمانان خود می‌باشد .

سوادکوه، منطقه‌ای ایده‌آل برای مسافرت‌های یک روزه


یکی از سوالاتی که در خصوص خرید یا ساخت ویلا در منطقه‌ای ییلاقی مطرح می‌شود این است که چرا سوادکوه می‌تواند مکان مناسبی برای ساخت چنین ابنیه‌ای به ویژه به صورت تولید سازه lsf باشد ؟


در نگاه اول می توان به نزدیکی این شهر به تهران در عین حضور در استان مازندران اشاره کرد . می‌دانیم که مناطقی خوش آب و هوا (مانند لواسانات) در تهران وجود دارند که به دلیل قیمت بالا شاید برای خرید همگان مناسب نباشد، از سوی دیگر عده فراوانی (از جمله افراد سالمند) توانایی یا تمایلی به سفرهای طولانی هفتگی یا حضور بلند مدت دور از خانه و زندگی خود را ندارند، به همین دلیل سکنی گزیدن در سوادکوه و شهرهای اطراف آن سبب می‌شود تا در عین بهره‌مندی از هوا و مناظر استثنائی شمال آن هم با قیمتی مقرون بصرفه، به تهران نیز نزدیک بوده و بدین ترتیب رنج سفرهای چند ساعته هفتگی را به جان نخرند .


از سویی دیگر جاذبه‌های گردشگری سوادکوه آنچنان زیاد است که برای یک دوستدار تاریخ و طبیعت به این سادگی‌ها تکراری نمی‌شود .
دریاچه و جنگل‌های لفور، جنگل راش، آبشار گزو، غار زنگیان، روستای آلاشت، پل ورسک، دریاچه شورمست، جنگل اوریم، ارفه کوه، امامزاده عبدالحق، قلعه‌های کنگلو، گردن، حسن‌بور، خاجمه کوه در کنار برج‌های لاجیم، باوند، دیو کلی، کاروانسرای گدوک، کلیسای سرخ‌آباد و ...از آن دست جاذبه‌های این منطقه است که حضور غیربومیان در این منطقه را توجیه می‌کند .

ساختمان پیش ساخته در سوادکوه


با مرور همه مزایایی که داشتن یک ویلا در این منطقه می‌تواند داشته باشد ، اینک نوبت به ساختمان پیش ساخته در سوادکوه می‌رسد . می‌دانیم که ساخت یک ویلای معمولی مستلزم ابتیاع یک زمین بوده و هزینه‌های چشمگیری نیز در راه بنای یک ویلای سنتی ساز صرف خواهد شد .


در همین رابطه، زمانی که به هزینه‌های سر به فلک کشیده ساخت یک بنا نگاه می‌کنیم به این نکته پی می‌بریم که به منظور داشتن ویلایی در این محدوده خوش آب و هوا نیازمند توسل به روش‌های نوینی از جمله ساختمان پیش ساخته در سوادکوه هستیم تا در عین ارزان‌تر تمام شدن قیمت نهایی ویلا، پروشه ساخت آن نیز با سرعت و کیفیت زیادی انجام شود .


در همین رابطه مجموعه رسیس استاد با توجه به سابقه فعالیت در این محدوده آماده است تا ساختمان پیش ساخته شما را در ابعاد و طراحی دلخواهتان ساخته و با کاربری‌های مختلف در اختیارتان قرار دهد .
در ادامه گفتنیست که از آنجایی که تجربه حضور در یک محدوده می‌تواند به عنوان رزومه‌ای قابل توجه و قابل سنجش مطرح گردد، امکان مشاهده سازه‌هایی که پیش از این توسط مجموعه پیش روی ساخته شده است می تواند خیال کارفرمایان بالقوه را از سپردن کار خود به رسیس اِستاد آسوده سازد .
نیاز به تأکید است که شما می‌توانید به منظور آگاهی از آخرین قیمت‌های ساختمان پیش ساخته در سوادکوه با ما تماس گرفته و در خصوص جزئیات انجام پروژه اطلاعات بیشتری کسب نمایید .

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت رسیس استاد می باشد -